רוצה אתר תדמית?
נשמח שתיצור איתנו קשר בכל האמצעים העומדים בפניך ואני נעזור לעסק שלך לקפוץ מדרגה
נשמח שתיצור איתנו קשר בכל האמצעים העומדים בפניך ואני נעזור לעסק שלך לקפוץ מדרגה
כאשר לקוח מתעניין במשהו זה הדף הראשון אליו הוא יגיע.
בדף זה בדרך כלל מופיע תוכן שיווקי ועיצוב שמטרתם ליצור ״לידים״,ובכך הוא מעלה את הסיכוי להמרה ומכירה למול העסק של בעל האתר.
לדף נחיתה יש לשיבות מאוד גבוהה ותפקיד מאוד ברור ועל כך חשוב להקפיד שהוא יעוצב ללא שום התפשרות וכל הצד הטוב ביותר. אם דף הנחיתה לא יעוצב וישדר את המסר לגולש כך יתפספס לכם לקוח פוטנציאלי.
מחקרים מראים כי מרגע שהגולש נכנס לאתר יש לנו כ-5 שניות לקנות את סקרנותו ובכך להשאירו באתר
כאן לעיצוב דף הנחיתה משמעות גדולה מאוד. ככל שהדף נחיתה עוצב באופן איכותי מזמין ומעורר סקרנות הגולש והתוכן הכתוב בוא איכותי וברור כך יגדל הסיכוי שתתבצע המרה איכותית!
כאשר אנו יוצרים דפי נחיתה אנו קודם כל מתאימים אותו בצורה הכי מקסימלית לאופי העסק ולהלך רוח שלו כך שהכל יקבל צורה ושפה אחידה ומיוחדת שהעסק יעניק את הרושם שהוא רוצה עבור לקוחותיו.
בעת בניית דף נחיתה צריכים להיות מאוד מחושבים וממוקדים, לתכנן אותו בקפידה ולהוציאו לפועל באופן מקצועי. כל זאת תמצאו בחיים טקו – סטודיו לעיצוב ומיתוג אשר יבנו עבורכם דף נחיתה שיסקרן ויצור תחושה לגולש שירצה לדעת עוד מידה אודות המוצר או השירות שהעסק שלכם רוצה להעניק ובכך להעניק לכם לידים חמים.
בנית דף נחיתה צריך להיות קצר ממוקד ומסקרן בו לרוב נציג לגולש מוצר או שירת ספציפי, וזאת מכיוון שבעידן של היום לגולשים אין סבלנות לקרא הרבה ובמיוחד שמדובר בתוכן פרסומי.
בדרך כלל דף נחיתה יכלול בתוכו אלמנטים גרפיים שיעודדו הנעה לפעולה כמו יצירת קשר, השארת פרטים כפתורי רכישה ועוד….
תוכן ברור וקצר – בשונה מאתרי תדמית, מאמרים או כל דבר אחר שאנו דואגים להרחיב במילים כאן אנו דואגים שהדף נחיתה יכלול כמה שפחות טקסט ויהיה ממוקד ויעביר את המסר.
התאמה למובייל – רוב הגולשים היום נמצאים במכשירי המארטפון השונים ולכן חובה שדף הנחיתה יהיה מותאם גם למכשירים אלו.
גלילה מינימלית – רצוי שכל המידע יכנס למסך 1 וכך למנוע גלילה עם העכבר. במידה ויש צורך יש להשתדל שהגלילה תהייה מינימלית.
השאירו את פרטיכם ואנו ניצור איתכם קשר.